اخبار

استقبال از ثبت سفارش کود تحقیقاتی سوپر میکس اولترا

استقبال از ثبت سفارش کود تحقیقاتی سوپر میکس اولترا

به نقل از روابط عمومی شرکت تامین نهاده ایران مراحل توزیع نهاده حمایتی ، تحقیقاتی سوپر میکس اولترا از دو روز قبل آغاز و با توجه به محدود بودن این محصول وارداتی صرفا این محصول به کشاورزان عزیز با نرخ حمایتی توزیع میگردد .

در همین راستا مسئول سازمان فروش این شرکت اعلام کرد با توجه به اینکه این محصول به تازگی وارد ایران شده و تعداد آن بسیار محدود است این سازمان فروش فقط قادر به ارائه یک پک از این محصول بوده و صرفا در اختیار کشاورزان عزیز قرار میگیرد . همچنین در ادامه نسبت به مراحل تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده بر روی این کالا و مزایای آن را بیشمار خواند.

لذا با توجه به نیاز خشکسالی و همچنین بیماری های مختلف گیاهان این شرکت با همکاری شرکت تحقیقات کشاورزی ACAS اقدام به ورود آزمایشی این محصول نموده است .

خانم مهندس کاردان در ادامه به جهت سهولت دسترسی کشاورزان عزیز شماره تماس 02191012323 سازمان فروش تامین نهاده ایران را برای کشاورزان اعلام نمود .

لازم به توضیح است ثبت سفارش این کالا توسط نمایندگان انجام نمیشود و صرفا از طریق تماس تلفنی با سازمان فروش تامین نهاده و یا از طریق سایت این شرکت به آدرس https://taminnahade.com صورت میپذیرد .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.